Thursday, September 8, 2011

awak

5/09/2011
aritu adelah ari first masuk kuliah selepas raye.. n time tu gak la aku lepaskan gian bersame kawan2.. kami pergi KARAOKE..! then g BOWLING! aku seronok sgt.. tapi, dalam aty nie, aku sgt merindui si die.. selalunye aku akn pergi main bowling bersama si jejaka, tapi skunk x lagi.. dye selalu bagi aku semangat tiap kali aku msok longkang, n ktowg selalu berlawan sesame sendiri.. da cam musuh da.. ermm, klu aku strike, dye akn selalu gorok kepale aku smbil tersenyum.. tp skunk xde lagi.. hmm.. aku amt merinduinye.. :( ermm.. kadang2 terase mcm nak nges pon ade, bile teringat balik kt si jejaka..hmm.. ape la yg die wt skunk nie, sihat x, mkn ke x, cmne latihan.. macam2 lagi la.. aku kat sini hnye mampu berdoa n sering utuskan surat supaye dye x fikir yg aku melupekan si jejaka... saye harap, awk pon begitu sayang. . 


No comments:

Post a Comment