Thursday, September 1, 2011

no more sad !

okayy,, tadi da sad2 kann,, now saye nak cerite bende yang gembire dalam hidup saye bulan nie.. 
bende pertame of coz la saye dapat denga sore dsi die kann.. tu da semestinye setelah sebulan merindui si die.. HAHA.. jiwang ! 
now saye nk ucap terima kasih pade kakak kesayangan saye kerana belikan saye phone baru,,!!! 
katenye hadiah bezdayy.. how sweet..!! 
nie pix hp baru saye.. :)


thanks to my lovely sis coz bagi saye hadiah nie.. katenye " kau tu asyik tade kdit je nak call or msj, lepas nie kalau x msj lagi, tataw la, campak enset kat longkang" 
haha.. actually aku dapat enset nie bukan tepat2 pada hari lahir aku, my sis bg lewat sikit, on 27 august.. :) aku ta penah mintak belikan enset baru pon, coz aku sayang enset lame aku, coz gune wet sendiri beli.. 
however, aku masih sayang enset lame aku, 


nie la enset hasil usehe sendiri tyme kerje kat SOX WORLD taon 2008 pas spm at tropicana city mall pj.. kat sane aku jadi senior staff coz keje kat sane da lame.. hehe.. 
hehe..
sis, terime kasih sekali lagi coz bagi setiap ape yang adik iena ingin kan.. time kasih sis,, tapi alangkah indah kalau dapat satria neo merah.. aku nie gyle warne merah,, sume yg merah aku nak.. haha.. dulu purple..


but now macam da minat warne kuning n oren.. hehe.. warne sume nak terang, bia cam ape pon.. haha.. 

hehe, walaupon aku taw, memang lambat lagi la aku nak dapat kete nie.. harapan tu ade, tapi tade la sampai terlalu memakse,, n aku paham ekonomi skunk x stabil lagi, so tunggu dan lihat saje la yang mampu.. hehe.. 
kalau dapat pon, lagi best, tade la mnyusahkan dowg lagy anta n amek aku kuliah.. hehe.. 
hehe.. untung sabut timbul, untung batu tengelam.. tu la pepatah melayu yang selalu aku denga.. hehe..  

No comments:

Post a Comment